[R] Tukey, Bartlett

Pascal Oettli kridox at ymail.com
Wed Nov 27 05:59:11 CET 2013

Bonjour,

Il serait préférable de poster votre question en anglais. Mais à mon
sens, ceci est plutôt une question de statistique générale, sans
rapport direct avec R.

Please post your question in English, as everybody would be able to
understand it. But I would ask a local statistician for testing
procedure. And come back here if you are facing problem to apply it
using R.

Cordialement,
Pascal

--